Word

Började helgen med jobb på fredag kväll, serverade mat på sponsormiddagen uppe på Nordan. Imorse när jag vaknade åkte jag och tränade, ett mage, rygg och kondis pass blev det. Kände redan när jag vaknade att jag hade huvudverk så mitt pass blev inte riktigt som tänkt tyvärr. Gick hem duschade åt frukos och la mig i soffan och sov någon timme, sedan fixade jag mig och begav mig till mormor och morfar där de bjöd på mums mat, efterrätt och glögg!! Mmmmh så gott det var, men ångesten kom snabbt efter pannacotta och glögg. Nu på kvällskvisten gick jag över till min fina vän Köhler, där vi spelade Uno med melvin och bara tog det lugnt. Nu ska jag stänga mina gröna och ladda för julpynt, löpning och ett ton plugg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback