29 maj

I morse åkte jag med pappa till jobbet halv 8 för jag skulle med Rolle till veterinären. Han har slagit ut en tand när han sprang mot en sten haha, det var iallafall ingen nöd att rycka ut den men ska dit nästa måndag och då får dem göra en tandstenborttagning medan dem ändå söver honom.

Sedan åkte jag till skolan halv tio, hade historia gjorde någon planch. Sedan hade vi spanska och slutade efter det. Då kom pappa och skjutsade hem mig så vilade jag i soffan en halvtimme. Just när jag hade somnat ringer det på dörren och Ebba öppnar, skriker nej å smäller igen dörren igen å låser fort som fan. Det var nå dörrknackare, säkert dem som var i Gällivare för ett tag sedan, men iaf Ebba sprang runt o drog ner alla rullgardiner för hon var rädd att dem skulle kika in genom fönstrena.
Efter det kunde jag såklart inte somna om och jag böt om och gick till sjukgymnasten. Var där o tränade en halvtimme sedan gick jag hem igen i skitvädret..
Snackade med Julia och sedan hoppade jag i träningskläderna och begav mig till gymmet med Sanna.
Nu har jag väl inte så mycket mer att berätta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback