Toppenväder och jag sitter hemma

Det enda jag får göra är att promenera. Rätt så tråkigt faktiskt när hela min familj är ute i skogen kör skoter, grillar och myser på. Tur att jag har hundarna iallafall, kärlek till dem!
Idag har jag vart ute och promenerat en timme, kollat runt på ikea.se, målat naglar, färgat ögonbrynen, busat med vovvarna, kollat gossip girl, druckit kaffe, käkat en kanelbulle, lyssnat hög musik för att försöka fördriva tiden.
Kan ju bara säga att jag är så avundsjuk på alla som kan vara på dundret eller vara och köra skoter såna här dagar. Känns konstigt att inte kunna göra något eftersom jag är van att vara ute varenda helg den här tiden på året i normala fall.
Det kan fan inte vara bra att sitta inne och tycka synd om sig själv så här som jag gör. Känner att jag har kommit in i nån negativ period. Ååh dumma axel!!
Ikväll ska jag iallafall till Emma som fyller 17 år idag! Det känns som att jag inte har träffat henne på år och dar, så det ska bli riktigt kul. Nu ska jag hoppa i duschen, kanske kladda på nån fin makeup och kanske fixa barret lite. Kan ju vara kul det också.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback