Lose my mind

Idag har jag hunnit med en massa saker. Slutade redan 11 så då åkte jag, Sanna o Sanna till mig och lagade lunch, gjorde lite läxor osv. Sedan åkte jag o Sanna h och solade på gunilla. Kände att det behövdes, känns inte så kul att se ut som nåt spöke.
Sedan har jag hunnit storstäda mitt rum, dammsugit hela nedervåningen, plocka i och ur diskmaskinen, rensat ut kläder som jag längre inte använder. Och mitt i allt kom Sannah och hälsa på här, snackade skit nån timme sedan for hon hem för att äta.
Igentligen skulle jag gå ut och promma nu på kvällen, men känner att jag är helt död tack vare min brist på sömn i natt. Måste duscha nu sedan tänkte jag försöka läsa klart min bok så jag kan börja skriva bokanalysen som skulle varit inlämnad förra veckan.
Har även spanskaprov på fredag, matteprov nästa måndag, och engelska redovisning. Blir en massa plugg den här veckan!
PUSS

Kommentarer
HANNA FORSBERG säger:

Sv: Tack, fina fina du ♥

2012-03-14 | 13:37:01
Bloggadress: http://hannafforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback