Lögnare

Har lite ångest över att jag har matteprov imorgon direkt på morgonen när jag inte har orkat plugga nåt i helg. Men om jag ska va ärlig har jag faktiskt inte haft tid. På fredag efter skolan var jag med köhler, benna johan och jonne. Sedan på kvällen så mådde jag så dåligt så jag gick o la mig tidigt. Vaknade så klart tidigt på lördag morron då med. Gick på stan med Emma, köpte present åt Erica osv. Sedan var det ju bara att åka hem och äta, duscha och fixa sig. Vid 19 nån gång åkte vi upp till Erica i Malmberget. Var där till 23 nån gång då jag ringde mamma och bad henne hämta mig. Somna nästan direkt jag kom hem. Idag gick jag till köhler sen gick vi ner till stan, kolla runt på marknaden, hittade som vanligt ingenting. Sen mötte vi upp Emma på vägen till Köhler. Satt o snacka åde ett tag innan jag åkte hem. Nu på kvällskvisten har jag städat, vart ute o promenerat, hittat på massor av nya tennarmband mamma ska göra osv. Plus att jag har käkat godis som jag å mamma var o inhandla, vilken synd. 


Förresten måste jag bara få skriva av lite av min ilska. Jag hatar när folk ljuger för mig. Men ändå är de så kul att höra folk som ljuger mig rätt upp i ansiktet, vissa människor är så himla genomskinliga. Nä usch för såna vänner. Eller ja om man ens kan kalla de för en vän, som ljuger, ändrar på saker o ting för att den låtsas vara så "ärlig" å allt va det nu heter! Fattar inte varför man gör så, antingen berättar man sanning eller så kan man knipa käft tycker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback