Världshistoriens kortaste springtur

Sitter och kollar när Sally försöker gräva hål i min säng, övertrött kallas det. Hon har inte sovit sen klockan fyra idag så kan nog vara dags nu. 

Iallafall har jag varit ute på en kort springtur nu på kvällskvisten, blev totalt bara 30 min men det är ju bättre än inget alls!! Måste nog börja lägga in lite intervaller igen. Känner att kondisen har blivit sämre då jag har lidit av latmask 2 veckor, skärpning nu..

Tidigare idag var jag hos sjukgymnasten, hade videomöte med Umeå istället för att jag ska behöva åka 50 mil för en halvtimmes besök. Nu i sommar ska jag träna helt själv och sedan i slutet av augusti eller början av september ska vi ha videomöte igen. Så nu äre bara att jag hittar motivationen som inte alltid finns där när jag tränar själv, kommer nog bli kämpigt att inte träna med min sjukgymnast en gång i veckan. Men jag ska kriga på !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback