Long time no see

Har inte riktigt haft lust att blogga på ett tag nu, mest för att jag inte har något att skriva om.
Slarvar med träningen har knappt blivit ens en ordentlig promenad på över en vecka, illa. Sedan har jag börjat jobba i måndags, somnar tidigt på kvällarna och är vaken före fan. 

Kan förövrigt säga att det här är den konstigaste sommaren på länge. På midsommar brukar jag alltid vara i Piteå, men inte i år. Sedan brukar vi ha säsongsplats på havsbadet, men inte i år eftersom pappa har bytt jobb och har ingen semester, det är ocskå tråkigt. Men tur att mamma har stuga i Pite så jag kommer ju ändå vara där. Guuud vad jag längtar tills jag får ligga på bryggan o sola..
Nä nu ska jag gå och sola sen börja fixa mig. Vet inte riktigt ännu vad som händer ikväll, men förhoppningsvis blir det något roligt iallafall!
Ha en bra midsommar alla jag känner och inte känner! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback