2012-06-10 Söndag

Idag har jag vaknat första gången klockan 5 av att Bibbi ylade, pappa och Maria har åkt till Turkiet i morse. Fy vad fuskigt jag vill också, helst när det regnar och är kallt!! 

I fredags var det skolavslutning och till en början var jag lite smått irriterad eftersom inget gick som planerat, men kvällen slutade bra ändå. Var först hos Sanna H, sedan for vi till Danne vars det var massa folk.  

Iallafall så har jag hunnit bada och trimma både Nellie och Sally idag. Nu håller jag på att packa min väska för att sen åka till mamma.
Jag börjar jobba först nästa vecka, så vad ska jag göra den här veckan när alla andra jobbar?
Sjukt god parfym som passar bra nu på sommaren från make up store, måste köpa en ny snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback