Set your goals high, and don't stop till you get there.

Har haft världens dåligaste start på dagen. Precis allting med mig själv var fel, jag var fet och gud vet allt jag klagade på, och skolan var jag förbannad över. Allt det bara för att jag somnade för sent och fick inte sova de timmar jag behöver. Sen hatar jag verkligen att behöva stressa på morgonen. Så jag satsar nog på en tidig kväll idag. 
Men som tur var så var det bara morgonen som var dålig.


Kom hem från skolan vid 3, då drack jag lite kaffe och hoppade i träningskläderna. Sen var det palt hos mommo och moffa. mmh. Efter middagen åkte jag och Sanna upp till fysion och tränade, det gick tusen gånger lättare och det var tusen gånger roligare idag än igår. Känns skönt att komma igång med träningen igen efter lite mer än en månads uppehåll, kan ju även säga att det märks att jag har varit lite lat.


Nånå nu ska jag torka håret sen hoppa i lådan! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback