Lördag

Är hur stolt som helst över mig själv, har vaknat 9 idag! Åkte in till stan vid 11. Har köpt 2 linnen och en blus från bikbok, korsörhängen, en mascara och ett puder från make up store.

Igår var jag hos Sanna, Hanna kom även och hälsa på. Har saknat båda två massor, har ju inte träffa dom sen i somras.


Kom in för ett tag sen, gick ut på promenad med hunden när jag kom hem från stan. Nu tänkte jag fortsätta kolla nå program om nån liten unge som vill bli modell å mamman ger henne spraytan å allt, tycker de är förjävligt hon är inte ens 10 år typ! och hon har dålig syn men mamman blir arg om hon har glasögon på sig så hon måste ha linser istället.. Stackars barn, man undrar ju vars föräldrarnas fel sitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback