Var ett tag sen sist

Var ett tag sedan jag skrev här sist. Just nu sitter jag i soffan hemma, har slutat 12 idag igen eftersom vi inte hade någon svenska och jag gör annat på idrotten eftersom jag inte får göra något fram till minst 15e mars. Har varit i Umeå förra veckan och opererat axeln, har inte haft så mycket ork till något alls eftersom jag sover dåligt. Och för alla som undrar vad som hänt så är det så att läkarna har flyttat två muskler som gör så att jag kan rotera armen utåt åt sidan. Jag måste ha min cp ställning minst en månad på mig när jag är utomhus och när jag sover. Aja, ska inte klaga det är ju redan bättre fast det är lite trist när jag inte får göra så mycket.

Ikväll åker jag till pappa, har inte varit där på ett tag eftersom mitt rum håller på att renoveras. Det är inte helt klart ännu, väntar på golvet.

Nu kom mina två fina sannor på besök och ska fika. Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback