Läxor & gossip girl

Idag har dem äntligen börjat lägga golvet i mitt rum, Ebbas är färdigt och det blev supersnyggt. Imorgon kommer dem och lägger mitt och pappa och Marias sovrum sen är det äntligen färdigt. Ska bli skönt att slippa ha det stökigt och ha saker utspritt i hela huset.

Kan ju berätta att jag har dragit på mig en förskylning, ont i halsen och feber. Igår lega jag hemma hela dagen och gick inte en meter mer än på vårdcentralen och på coop. Men som den kämpen man är gick jag ändå till skolan idag, fast jag har mått sämre idag än igår.
Nu ska jag fortsätta med lite läxor, historia x2, samhälls, matte, plugga till ekonomiprovet som jag ännu inte har gjort, och läsa min svenska bok. Men först ett avsnitt gg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback