Just klickat hem



Det är 20 % rea på allt på sportamore och när jag dessutom är i behov av ett par nya springskor så jag kunde inte låta bli, hoppas bara dem är sköna och passar till min fot!

Idag har det varit en riktigt bra dag för mig, förutom då att jag sov från 15-18. Slutade kl 13, då for jag hem gick på en liten promenad med hundarna i solen. Mysigt. Sen gick jag hem och satt mig och kollade Big Brother som jag satt på inspelning igår. Men såklar somnade jag och sov flera timmar, så när jag har vaknat har jag ätit middag, fläskfilé och grönsaker. Nu på kvällskvisten har jag motionerat lite, crosstrainer och cyklat lite. Duktig jag är, med tanke på att jag lega på operationsbordet för mindre än 2 veckor sedan.

Nu tänkte jag gå och ta hand lite om mig själv, måla naglar, färga ögonbryn osvosv.

PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback