Grattis farmor, jag saknar dig!

Idag skulle du fyllt 62 år! Det har gått 4 år sedan du lämna oss och jag saknar dig varje dag. Fast idag saknar vi dig extra mycket. Jag kommer och tänder ett ljus på din grav sen.

Min farmor fick cancer i början av 2008 och på våren samma år lämnade hon oss. Hon betydde verkligen mycket för mig eftersom jag har varit mycket med henne hela mitt liv och när hon blev sjuk förstod jag inte varför läkarna inte kunde göra henne frisk. Kommer ihåg en dag när hon blev sämre, jag satt i bilen på väg till liikavaara. Då sa jag åt pappa att jag skulle ge en stjärna på himlen till farmor som skulle göra henne frisk igen. Farmor kommer alltid ha en stor betydelse för mig och jag kommer alltid älska henne. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback