Fredagsmys

I början av veckan började Sally löpa, så nu är hon en stor tjej! Hon tycker inte riktigt om att ha tikskyddet på sig, så hon sitter mest ner när hon måste ha det på. Sötisen. 
Har badat Sally igår, men det syns inte eftersom hon har ett leave in balsam som tynger ner pälsen lite så hon är ganska plattpälsad. Det heter Summerwinds Protect-a-Coat, inte för att hon på något sätt har dålig päls utan för att se om det hjälper till att hålla snön borta. Lilla damen älskar nämligen att leka i snön. Igår klippte jag även hennes svans, och det är sjukt hur snabbt hennes päls växer, för 2-3 veckor sedan klippte jag henne ganska rejält, och svansen har växt 1-1,5 cm på de veckorna. 
 
Har tränat flitigt hela veckan förutom igår torsdag då jag tog en vilodag eftersom jag prioriterade att hinna bada Sally, hämta ut papper på Grand och träning sjukgymnasten. Idag har jag däremot varit ledig, tog en rejäl sovmorron till 11, tror hundarna var lyckliga eftersom jag hade Nellie och Bibbi på varsin axel och Sally sovandes på min mage, mys. 
 
Dagens gympass: (Blev ganska mycket eftersom jag vilade igår)
•Uppvärminig rodde ca 5 min
•Axlar
•Triceps
•Bröst
•Mage + sida
•Rygg
•Intervaller 20 min (90 sek 14.0, 30 sek vila) 
Intervallerna var sjukt jobbiga eftersom min kondis är så dålig efter min förkylning. 
Har lagat middag idag och det blev kyckling i ugn, majskolvar och sallad till. Mumsigt värre!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback