Hej det va länge sen sist

Dagarna går så fort nu, bara 3 gånger kvar att kliva upp sedan är det påsklov. Fyfan va jag lägntar, först ska vi till Allavara sen på måndag åker jag till sjöfallet, ber till gudarna för bra väder.. Sen lägtar jag även till den 24:e då jag åker till Töre och sätter lite mer bläck på huden.
vart på UF mässa förra torsdagen. Var väl rätt så kul å se och man fick ändå lite ideer tills vi får starta ett eget företag i trean. Lite trist att vi gick igenom hela mässan på 15 min och sedan var det fem timmar tills vi skulle åka hem igen.
Idag har jag slutat 12, då åkte jag och Sanna K på alla tiders och åt lunch.
Nä nu har jag inte tid med det här nå mer, ska skriva mitt CV sedan gå ut och promma eller kanske en springtur!

Kommentarer
HANNA FORSBERG säger:

Vad ska du tatuera in? :)

2012-04-03 | 19:54:16
Bloggadress: http://hannafforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback