vill utomlands typ exakt nu

Hade inte tackat nej till att fara utomlands just nu, det är så sjukt kallt så att det står härliga till. Plus att jag är spy jävla less på skolan. Huvva ibland funderar jag om jag har valt lite fel.
Idag har jag inte gjort nåt efter skolan, la mig under täcket och somnade nån timme sen ringde julia, snackade med henne ett tag sen åt jag middag. Gick å kolla oth men slocknade såklart, sen vakna jag av att julia ringde igen.
Igentligen skulle jag träna idag men de blev ju som sagt inget av det. inte ok. Har förövrigt sträckt min vänstra axel så jag har så ont så jag inte kan sova ordentligt. Tur at jag sa till sjukgymnsaten imorn och nästa vecka till umeå. Nu ska jag fortsätta kolla oth och mysa med nellie. LOVE LIFE! ;) ♥
hur jävla nice var inte vårat hotell när jag var i thailand med sanna å anita i februari?

Kommentarer
Sanna säger:

För jävla nice !

2011-11-15 | 09:06:19
Bloggadress: http://sannaharstedt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback