Så längesen

orkar knappt slå på datan nå mer, det händer ju ändå inget nytt.
idag har jag vart på stan och köpt mig ett par nya skor igen, hundschampo + balsam o ett lila skal till min telefon.
-
igår så var jag med sanna o emma hos sanna. Senare på kvällen gick vi till hamnen där frida jesper jonne danne o johan var o skulle köra vattenskoter, sen kom alla dom till sanna o bada medan jag emma sanna satt o kolla på haha.
Synd att jag inte kan bada i klorvatten, för då förstör jag mitt hår å jag är livrädd för typ hav å djupt vatten. I utlandet kan jag bada i havet, men hatar när det blir djupt.
-
I helg har jag bott på agilitytävlingarna här i piteå med sanna berglund. har dock inte tävlat. på söndag var jag på utställningen o kolla när nellies uppfödare ställde sina hundar.
-
Nu ska jag fortsätta sakna min fina sanna härstedt som är i turkiet och blir neger, medan jag får ligga i husvagnen här i pite å hålla på att frysa ihjäl.. kul fast ne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback