pite dansar och ler

Är äntligen hemma i gällivare igen i mitt egna rum och min sköna säng. Gud så skönt!
Men ändå saknar jag pite lite, där har man ju alltid nåt att göra.
Iallafall så har helgen vart den bästa på jag vet inte hur länge.
Förutom att när vi kolla Tove Styrke på fredag så vare nån jävel som sparka av min jävla tånagel. Tänkte nästan nita idioten!!!! Och inte blev det ju precis bättre av att det var typ 1000 som hoppade på tåjäveln när vi kolla Veronica Maggio på lördag.
Nu kan jag inte ha nå skor på mig typ det gör så äckligt ont, kul va??
-
Nu ska jag krypa ner under täcket o mysa till oc. OCH tycka synd om mig själv, för har gått å blivit förkyld, fast får ändå skylla mig själv har gått i shorts o linne hela nätterna. konstigt att jag blev sjuk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback