ojdå

Har inte skrivit på över 2 veckor, för varje gång jag har börjat skriva så har jag alltid börjat med något annat. Har hyffsat många utkast hehe.
Har iallafall haft världens bästa nyårsafton med massa kult folk. Jag hoppas på att 2011 blir som 2010 fast bättre! Tror nästan det.
Förra helgen var jag i luleå med Sanna Härstedt, rätt så chill om jag ska va ärlig. Ibland är det bara så himla skönt att slippa vara hemma. Ja på fredag var vi på stan typ hela dgen, jag va också hos läkaren, skulle egentligen göra pricktest för att se vad jag inte tål för något men det blev inte av. Kan ju vara hästar.  Lördag var vi också på stan och sen härjade vi på hotellet osvosv. Söndag käkade vi på max och jag bad sanna dricka smältost från ett sugrör ! HAHAHA trodde jag skulle dö så mycket jag garva!
I veckan har skolan börjat igen och jag är redan less. Men nu äre bara att kämpa på ! Jag hade verkligen velat gå ENP i luleå, Förut vela jag itne något annat än att flytta härifrån när jag skulle börja gymnasiet, men har börjat inse hur tufft det är att flytta hemifrån redan. Men det är något jag verkligen vill gå, det låter kul och man får väl ta smällarna av att flytta redan. Men ingenting är säkert ännu, kanske hittar jag något jag vill gå här hemma ?
I veckan har jag faktiskt ridit för första gången på 4 hela månader! Det var jävligt kul, men nå äre illa när jag har blivit så jävla stel att jag inte ens kommer upp på en liten D-ponny! jag kom ju upp på Foxy hur lätt som helst förut och han var större menmen... haha
Det kommer aldrig vara samma sak att vara i stallet utan Foxy, men nån gång måste jag gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback