All we had is gone now.

Får bli ett snabbt inlägg de hära, är alldeles för trött för något annat.
Idag har jag vart i skolan som vanligt. Rätt så segt.
När vi slutade följde jag med sanna som skulle och köpa en ridhjälm sen for vi hem till henne.
Var där ett tag sen gick jag till stallet och red Carros pånihest Bella. Var askallt så blev bara skritt och lite trav typ halva stigen.
Var ändå rätt så mysigt. Jag blir så jävla glad när jag är i stallet. Vet inte varför, men det är sant för under hela hösten har jag inte varit i stallet något och jag har var på dåligt humör, tyckt synd om mig själv, varit rastlös och irriterad och så vidare.
Så nu har jag lärt mig att jag verkligen inte klarar mig utan hästar. Mitt liv är värdelöst utan hästar.

Vet att jag bara har börjar skriva om hästar, men tvingar ingen att läsa.
Nä nu ska jag stänga av datan sen sova! PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback