Har varit i stallet och ridit för fösta gången på 10 månader

Och kul var det, saknar faktiskt att rida men mest att bara få vara i stallet. Fattar inte vars felet sitter för jag har ju som alltid hållt på med hästar. Nä men då sluta jag förra hösten för att Foxy såldes.
Saknar att rida lektion för världens bästa Lotta, å att bli så där äckligt barnsligt nöjd när hästen gick som en klocka. Saknar också mina å carros galna rejs efter stigen när vi har sett björnar haha , ridit barbacka å skenat som aldrig förr. Ja men ni förstår va kul vi har haft förut ;) 

Nä tillbaka till verkligheten, sitter å nojjar över att jag säkerligen kommer få magsjuka för jag hatar att spy! Måste ju även plugga till de dära spanskaprovet som vi har imorgon, plus skriva en rapport och nå historiagrejjs. kan inte annat än älska skolan som tar över hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback