all good things come to an end

for ju till piteå på tisdag, för att jag skulle och kolla min axel i umeå på onsdag.
gick väl bra där, ska på nån konstig röntgen och sen ska jag tillbak till umeå om några veckor eller så. känns ju hyffsat bra att det börjar gå framåt, efter för många år.
-
hann gå på stan i umeå också, köpte dock bara ett par vinterskor som jag blev helt kär i. fast lika bra var väl det, tycker så synd om mamma och pappa som får betala det jag köper.
och idag har jag vart i luleå å shoppat. köpte 2 jeans, ett linne å en till tubhalsduk, och en tröja.
och förresten så har min vinterjacka som jag beställde för nån vecka sen kommit och ska hämta ut den imorgon.
kul liv jag har. sitter bara å skriver om allt jag köper. men har tyvärr inte gjort så mycket annat än slösat pengar de senaste dagarna. för på tisdag fyllde mamma år, och då köpte jag och ebba en norrbottensring åt henne.
-
nä nu ska jag kika lite oth sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback