torsdag

guuud va skönt, imorgon är det fredag!
då blire att vara med ett gäng fräna brudar.

känner på mig att torsdagar kommer bli långtråkiga. seriöst, börjar 8.10 slutar 15.15. har typ bara dom tråkigaste lägsta lektionerna. det enda plusset är väl att vi har lång lunch.

idag har jag inte vart på mitt bästa humör, har vart sur irriterad trött ledsen jävligt arg osvosv. inte kul kan jag säga! men vissa dagar äre bara så. folk som inte känner mig kanske tror att ja inte är sån som har ett jävla humör, men det har jag. och nu vet ni det. 

men hursomhelst så har jag varit med carro idag. gud vad det känns som att det var längesen jag va med henne. det var ju det också. har faktiskt saknat henne.
först va i å titta tv hos henne, sen gick i till maria där vars pontus och jesper var. satt där ett tag och tog det chill. sen gick vi till carro och kolla nån film.

nu ligger jag i sängen och är hungrig men orkar inte äta nått. de är lika att stänga sina gröna och tagga att de är helg imorn ! haha va fult de lät, stänga sina gröna. men jag har ju inte några blå så måste ju skriva gröna :(


söt tjej
sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback