silly boy

just nu sitter jag och väntar på att emma e ska komma hit. vi ska ut och promenera, det behövs verkligen ;) jag vet jag säger hela tiden att jag ska börja träna igen. men det blir som aldrig jag orkar inte. fast nu lär jag ju inte
 va i stallet eller rida på länge så jag är tvungen att ta mig till gymmet för nåt måste jag ju göra!

idag slutade vi 13.45 då drog jag och köhler hem till mig och somna framför tvn. haha vi har alltid kul när vi är med varann vi sover jämt. men skolan tar ju kål på en! serri jag orkar inte kliva upp på morronen..
iaf köhler drog för ett tag sen och jag har städat i köket. jag hatar när de är stökigt i köket, det är äckligt tycker jag! haha eller nte äckligt kanske men gillar inte när de är stökigt.
kul liv man har, sitter och skriver om att städa. men jag har tyvärr inge bättre för mig just nu :(

nä nu ska jag ta och byta om, hörs senare. PUSS!



en gammal bild på mig och fossy ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback