godnatt

ligger i min säng och ska kolla klart vampyrer suger som jag började kolla igår. den verkar asdålig, för jag somna till den igår och det är bra för då somnar jag snabbt ikv och är inte så trött imorn ;)

kan ju berätta att köhler julia emmab och fanny var här på söndagsmys med lite gurka morötter och dipp. eller hur de nu stavas, dip? dipp?? äh skitsamma. och film då. efter några byten av film så blev det tillslut nån beck film som ja redan hade sett haha ;) 

jo sen ska jag ju köpa en fjällräven men vet inte vilken färg? 

svart?
 

brun?




eller marinblå?

men nu orkar ja inte skriva nå mer för nu ska jag kolla den dära sugiga filmen och somna till den. godnatt!


Kommentarer
ingvald 42 säger:

jag tycker du ska ta den svarta

2010-09-06 | 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback