filmkväll med brudarna

idag har jag hunnit med en massa saker, baka bullar med min syster. slingat hennes hår. dammsugit typ  halva övervåningen osv ;)

i fredags åkte foxy till sina nya ägare i kiruna. var och sa hejdå åt han på torsdagkväll när jag hade kommit hem från norge. att släcka lampan och låsa dörren och gå från stallet har aldrig vart så svårt. det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv och jag ljuger inte.

ikävll kommer brudarna hit och tittar film. vad det blir att se vet vi inte men de blir säkert bra ;)
 nu ska jag fixa mig sedan åka till mamma och äta köttsoppa även fast jag bara gillar köttsoppa på burk inte sån som man gör själv. hahah !

Ha det kung, för det ska jag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback