bad hairday

sitter hos sanna, hon har just fixat både mitt och köhlers hår, hon är så duktig!
synd bara att mitt hår är så fittigt nu för tiden. har ingen volym alls och det vill inte bli platt när jag plattar det :( bra att ja ska till frissan och klippa mig på fredag. tänkte raka på sidan men om jag gör det så kommer jag ångra mig. det vet jag. har velat raka sen i början av sommaren men har alltid tänkt att jag gör det till hösten men nu vill jag inte ha så nå mera.
nu ska vi väl på stan så kanske jag köper en toning eller hårfärg. har jävigt lust att färga svart men får inte för sanna. men kan verkligen inte ha det min färg nu.
sanna och sanna ska typ och fota men jag känner inte för att av med på bild idag så vi ser ju vad jag hittar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback