22/5 2007 - 3/9 2010


(tog bara nån bild från carros fb eftersom jag har alla bilder på foxy på gammla datan.)

idag var jag första gången i stallet sen foxy har flyttat. det var inte kul, jag vill inte vara i stallet nå mer. jag har tappat intresset helt. jag lägger ner ridiningen helt. det är synd för jag tycker det är det roligaste som finns, tyck vad ni vill men jag kan inte fara till stallet och börja rida klubbis igen, det känns helt värdelöst. jag vill att foxy ska stå där i hagen varje gång jag ska till stallet. jag vill rida runt ridstigen och rejsa på galoppsträckan med han och ingen annan. jag vill rida lektion med han och bli sådära barnsligt lycklig när det går bra. precis så bra som det gick på sista ridlektionen.  

skulle kunna skriva hur mycket som helst, men ändå känns det som att jag inte får ut nåt vettigt.. han var speciell, så jävla fin! min bästis och jag saknar han. ni kanske tycker ja är dum i huvudet, han var inte min häst men jag skötte han i över 3 år och blev jävligt fäst vid han. vi har hunnit med en hel del, jag hr lärt mig det mesta med han och jag önskar att allt det här är en enda mardröm och att jag ska vakna och allt är som vanligt igen.

men nu är det ju inte så, han bor hos sina nya ägare i kiruna. och han kommer inte tillbak.

tack caroline och ingela för att jag har fått sköta världens mest underbara ponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback