nörd?

haha jag tycker jag inte har gjort något annat än at plugga och träna sen i måndags, kul liv ;)
jodå värt att plugga, lär ändå inte klara matteprovet så det är lugnt.
men nu sitter jag och skrier personporträttet som vi sa att vi skulle bli klar med tills imorgon? men jotjena hahaha!

slutade typ 3 idag och sista lektionen var ju lätt roligast idag, jag köher emma och fanny hade lite kul medans vi bakade ungefär sådär 30 satser chokladbollar till fiket, eller hur mycket de nu va. vi dansade och sjöng och julia och sanna sprang omkring och fota, säkert blev de ju skitfina bilder ;);)

ikväll äre ju kungarna av tylösand, det får inte missas! sen ska jag prova bikins för vi har bad imorgon taggatagga, synd att jag är lite tjock men vem fan bryr sig? lite mulligare lite gulligare ;)))))))))

ha det kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback