godkvällens

saker som du är
kär: nej
glad: nå funkar det väl
trött: nej
vild: jodå
lugn: det kan väl hända
nervös: nej
uttråkad: nej det här var så roligt
irriterad: nja
ledsen: nä
besviken: lite
arg: nepp
sjuk: nej
stressad: nej
förvirrad: nä
sårad: nåne
olyckligt kär: nepp

random stuffs
någon/några som förstår dig: de närmaste
någon/några som du längtar efter: nellie, hanna!
någon/några som du älskar: de närmast hjärtat
någon/några som du hatar: typ ingen
vem kramade du senast? - haha kommer inte ihåg
vem pussade du senast? - nellieee
vem kysste du senast? - fråga den som vet
vem hånglade du med senast? - det tar vi inte upp här!
vem smsade dig senast? - sanna kanske
vem smsade du senast? - vet inte
vem pratade du med på msn senast? - vet inte, skriver med flera
har du några kärleksproblem? - nej
har du ätit något idag? - jo
har du gråtit idag? - japp
har du skrattat idag? - det med 

jag
är singel: jorå
saknar någon just nu: det gör jag
är rädd för att bli övergiven: jo
svär ofta: för ofta
sjunger i duschen: nepp
är en morgonperson: inte direkt
är kär i kärleken: nej
skrattar åt mina egna skämt: händer väl
vill ha barn: jodå när jag blir äldre
skulle göra plastikoperation om det skulle vara gratis och ofarligt: jajjemen nu på direkten

har du
glasögon/linser? - nej men har haft
piercingar? - jodå
syskon? - jaa
jobb? - jorå har fast anställning på värmeverket
för många vänner? - man kan inte ha för många?
färgat håret? - haha jaa
bra självförtroende? - nej
sagt "jag älskar dig" till någon? - jo det har jag
varit kär? - njä
dumpat någon? - nej
brutit ett ben någon gång? - nä
ljugit om var jag varit för mina föräldrar? - det var längesen
somnat gråtande? -  a

brukar du
titta dig själv i spegeln? - ja?
ha ångest? - kan väl hända ibland
drömma mardrömmar? - japp
klä dig i svart? - ja kanske lite för ofta
hata folk? - just för stunden kanske men sällan för alltid.
lita på folk? - det beror på vad det handlar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback