äntligen börjar snön falla!

ååh va glad ja är! det snöar ute, inte för att jag tror att det kommer stanna men ändå! :D

idag började jag 9 och slutade 11.30 jääävligt chill. när vi slutade for jag och sanna och tränade. och det känns himla bra att komma igång igen.
sen har jag hunnit sova 2 timmar på soffan innan mamma slutade. när hon kom hem käkade vi nå kött som var jävligt gott, sen for jag och mamma och kollade glasögon.
har även hunnit med en kvart i thailand på sun, och pluggat matte med köhler. OCH har även hunnit plocka lite på mitt rum. tycker ja har vart duktig idag och ska väl hoppa i säng snart.
sen så saknar jag ju hunden! det är så tomt utan minlilla nellie. puss på henne för att hon alltid gör mig så glad.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback