Never regret anything that once made you smile

sitter och kollar på skidor, finns ju massa fina.
blir nog inga nya pjäxor för min del dom har ju börjat bli mjuka och sköna. plus att dom jag vill ha inte finns i min storlek. satan i gatan säger jag bara ;) hade dom funnits hade ja köpt dem direkt bara för att dom var fräna, vet dock inte va det var för märke men jag gillade dom.
nu ska jag kika en film sen sova så sött, för de första vi har på morgonen imorgon är bad TAGGA BAD IMORN !
Det är sjukt hur en person kan förändras så mycket på så kort tid. Från att ha snackat om allt till att knappt hälsa.
Men jag ångrar ingenting, det är din förlust!

Kommentarer
Neha säger:

Klart det var massage:D

2010-11-10 | 22:31:59
Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/
becca säger:

Sv: okej :-) har du några planer för helgen då? :-)

2010-11-11 | 11:28:29
Bloggadress: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback