You will always be my hero

Håller på att plocka ihop mitt smink åre, ska till pappa ikväll. Huvva va ja saknat min nellie. Det är det värsta med att bo på två ställen, nellie bor bara hos pappa och jag saknar henne nå jävulskt mycket när jag är hos mamma. Haha vet att hon bara är en hund, men hon är ju min bästa vän, hon är alltid med mig, hon sover alltid med mig. Det är nästan så att jag inte kan sova utan henne, hon skrämmer bort monstren under sängen och spökena i mina garderober ;) haha skämtåsido!
Har kollat nytt löshår, fast kom på att det inte är någon idé eftersom jag ändå inte kan färga mitt hår förrän jag fått bort mina eksem. Det lär ju ta tid eftersom ingenting hjälper. Ska till vårdcentralen nu på fredag igen. Hoppas verkligen att dom skriver ut nån bra salva för det är grymt jobbigt att ha stora sår i hårbotten och så är det grymt snyggt att ha eksem runt ögonen! Hade precis såhär förra och förrförra vintern också och då försvann det nät solen kom fram på våren.
Skulle egentligen på Dundret idag med sanna, vi skulle va där klockan 11. Jotjena, jag har vart vaken medan sanna sov som en stock och jag orkade inte ringa och väcka henne. Får ta det någon annan dag istället.
Det här blev ett hyffsat långt inlägg tycker jag. Nu ska jag gå ner och checka om maten är färdig nångång eftersom jag är grymt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback