hyffsat tråkigt

Sitter här hemma och gör ingenting, har tråkigt och är galet trött. Har kommit hem från mommo och moffa för ett tag sedan. Har vart där och käkat, min kusin va också där så blev att va där ett tag med tanke på att jag inte har träffat henne på mer än ett år.
Idag for jag och sanna på dundret typ halv 3, skulle åkt dit klockan tolv men somnade om när sanna ringde och väckte mig sen hittade jag inte mina jävla skidor. Men nu är iaf premiären gjord. Kan ju bara säga att jag och sanna har lite framtids planer ;) hehe
Eftersom ingen är social så slänger jag på en film och längtar tills imorgon!

Kommentarer
Arsteningebjorg säger:

Good people of togo i was here ok.

2011-05-31 | 13:01:11
Bloggadress: http://arsteningebjorg.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback