ctrl alt deleta skitsnacket

Idag har jag först vart med carro, vi har kolla film druckit latte å myst på. Hon drog vid 6 nångång kanske. Då käka jag sen kom sanna så tog vi en långpromenad och nu sitter jag här och tänkte gå å kolla tv..
Imorgon och resten av veckan äre gymhäng som gäller!
Jag blir ju förbannad var ju på vårdcentralen i fredags för mina jävla eksem, så kunde dom inte göra nått åt det utan jag ska till sunderbyn inom 3 månader. Först har jag gått å väntat flera veckor för att få komma till vårdcentralen. och så kan dom inte göra nått så nu måste jag vänta flera veckor till för att få komma till sunderbyn. Hojj mina ögon kommer ju vara helt sönder kliade innan jag får komma dit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback