vilken dag

började med att jag vaknade 10-5 i 8 nån gång. såg förjävlig ut, hade somnat med blött hår igår. hittade inga kläder att ta på mig och jag hittade inte cykelnyckeln. vafan kom till skolan som nån jävla lodis. sen halv 10 kom pappa och hämta upp mig för jag skulle till tandis. och där tog det väl ungefär bara 50 min. USCH OCH FY OCH BLÄ för tandläkare! jag hata verkligen att va där..
men nu ska jag iaf till skolan utvecklingssamtal å so å tyska. efter de äre bara att dra på moppekursen och sen ska jag hem och plugga till engelskaprovet imon och packa för jag och carro ska till pite imorn =)
skriver kanske senare men nu måste jag börja dra mot skolan! HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback