vecka ut vecka in

Fel om det skulle hända nått nytt nån gång? Alla dagar ser likadana ut - skola, stallet, va med nån, äta,  duscha, sova. Hur kul är det på en skala? Inte kul alls. Livet rullar på i samma jävla spår hela tiden. Har slutat träna för att jag har blivit för LAT för att orka ta mig till gymmet. Hoj tror de va 4 veckor sen sist. Men hursomhelst, ibland kan tycker jag helt enkelt att livet suger. De händer nästan aldrig nå kul nå mera, tycker mest det bara är tjaffs och sånt skit hela tiden. Nä nu är jag less på äckelgällivare. Nej här ska jag bo ett helt jävla år till, hoppas det året går snabbt. Tur att jag har mina fina tjejer!

Nä nu ska jag och josefin gifta oss sen ska jag försöka sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback