onsdaaaag

Jo jag är kass på att blogga, men det är inge roligt när jag inte har något att skriva om. hähä de skyller jag på ;) fastän det är så att jag egentligen inte orkar :P
i helg har jag då vart i akkavaara med emma och hennes familj. vädret sög men nå hade vi trevligt ändå.

Igår skrev jag då klart min rapport så fick sovmorgon till 10.30 idag och jag slutade 13.20 för skulle på lite missions. Imorse när jag vaknade kunde jag inte prata, hade ingen röst. Men efter ett tag fick jag tillbak den, men har vart jävligt hes hela dagen. FINT! or noooot ;) är inte sjuk eller så bara lite ont i halsen. Konstigt. Nu ska jag väl ta och städa mitt rum som ser hemskt ut. Skulle gjort det igår men orkade inte. Efter det blire väll att börja packa för på fredag åker jag till allavaara och blir där till måndag.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback