nå äre lika

Idag hamnade då jag och johanna i dokkas tillslut. Först for vi upp på dundret men de var inge skoj där så hon ringde hennes pappa och han kom och hämta oss. När vi kom till dokkas drog vi då ut och härja med skotern. (det jag och johanna är bäst på) Haha har inte så mycket mer att säga, men nå är det ju lika. Och vi har inte kört fast inte en enda gång, tur var väl det. Vi hade dött dit ut i skogen då. Var väl ute några timmar, sen gick vi in och fika hos anna, och sen blev det att åka hem. Då åkte jag dirr till stallet red foxy sen hem, käka sallad och sen bastun med lillasyster. Nu håller jag på att somna så ska platta håret sen kolla lite tv sen sooova. Imorgon äre ju skolan. usch säger jag bara. Lovet har gått alldeles för snabbt. Tur att de är lov snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback