I miss you

Ojdå, det blir aldrig att blogga när jag väl sitter vid datorn. Vet inte varför men jag har inte så mycket att skriva faktiskt. Händer inte så mycket i mitt liv förutom skolan, träna och stallet. Men har vart med johanna ganska mycket den sista tiden. Det var längesen vi var med varann så här. Men så är livet. Man glider ifrån de man minst anar. Så äre iallafall för mig. Lite sådär tråkigt.. Ibland saknar jag "mitt gamla liv", andra gånger inte alls. Allt var mycket lättare förut. Nu är allt komplicerat, ingenting går lätt.

Idag har jag vart i skolan, slutade 13.25. Då gick jag hem och plocka bort disken, och kolla tv. När mamma kom hen hjälpte jag henne med maten. Nu har jag käkat och är påväg till stallet och kvälla. Efter det ska nog jag och mamma till johanna. Mamma brukar ju som sagt umgås med hennes mamma.
Kom just på att jag behöver börja kolla lite sommarkläder tills jag och sanna ska åka till turkiet i juni. Satans vad skönt att få komma bort från gällivare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback