GUESS WHO'S BACK, BACK AGAIN?

Måste bara börja inlägget med att säga tack åt philip som har gjort min header!

Det gick visst lite fortare än vad jag hade trott att få bloggen fixad. Men än är den inte helt klar. Men skitsamma, ser väl när jag orkar fixa till det sista. De är ju sjuuuuuukt tråkigt att sitta å fixa å trixa framför datan.

Men iallafall vi har ju haft lov den hära veckan. Fett med nice om man säger så.
Måndag:Red lektion med Foxy. Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.
Tisdag: Var och klippte mig. Skulle färgat håret brunt, men måste tvätta bort min svarta hårfärg med silverschampo först. Sen var jag med carro emma erica benna emilio jesper.
Onsdag: Lätt roligaste dagen på länge! Var i boden och badade med carro, jennifer, erica, emma, benna, emilio, filla, jesper, robin s, simon w, filip och oskar.
Torsdag: Hjälpt min syster att baka till hennes kalas och handbollen. Senare for jag och träna med Johanna och på kvällen for vi på dundret.
Fredag: Var och tränat med johanna. Efter det gick jag till stallet och red ut på en busig liten foxy. Sen har jag ätit och suttit vid datan. håller på att somna är astrött.

Och nu is jag inte skriva nått mer. Ska gå och kika tv. Och sakna min Sanna Härstedt. Har inte träffat henne på en vecka. Tycker hon ska komma hem!

Kommentarer
p säger:

headern var ju inga problem :)

2010-03-06 | 01:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback