Dåligt humör.

Är så jävla less på allt som har med gällivare att göra. Finns ingenting att göra. Och jag blir jävligt lätt rastlös, då blir jag på ett jävla humör. Fast de kanske är såhär vars man än bor? Jag vet inte. Jag ska då flytta härifrån så snabbt som möjligt, nu vet ni det. Det är sjukt. Jag sitter hemma på en lördagkväll. Har inte ens lust att gå ut och göra nått. Allt känns bara så himla tråkigt. Sanna är inte hemma hade verkligen velat ha henne hemma.. Saknar henne som fan. Vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Det är hon som alltid har ställt upp, alltid funnits där. Men nu äre så att hon sitter i Sunne ,typ på andra sidan jordklotet? Nej skoja bara, men det känns så. Även fast jag snackar med henne varje dag, smsar typ hela tiden så känns det tomt. Det är över en vecka tills hon kommer hem. Hade gjort vad som helst för att hon skulle vara här nu med mig när ingenting är som det ska. Fattar inte vars allt gick så fel. För bara ett tag sen var allt perfekt, allt funkade fint. Jag var glad nästan hela tiden. Men nu, allt är snett. Inget är kul nå mer. Jag hade kunnat lägga mig ner och gråta eller bara skrika eller slå sönder nått. Visst ler jag och skrattar fortfarande men inte som förut. Nu är jag arg sur ledsen besviken hela tiden, jag kanske tar ut det på fel personer ibland. Det är verkligen inte meningen. Synd att det blir så.

 


Kommentarer
sanna säger:

men jag kommer hem om en vecka ! jag älskar dig gumman !!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback