Dålig uppdatering

Men har faktiskt inte haft något att skriva om.
Idag har jag då vart i skolan från 9.15 till typ 13.20 rätt så chill det. När jag kom hem så fixa jag lite sen vid 4 gick jag till stallet och red lektion. Det gick superbra, foxy gick som en klocka. Guu så glad jag blir när det går bra =) Kan ju ta och skriva vad jag hållt på med sen i torsdags för har för dålig fantasi för att komma på något annat att skriva om.

Torsdag: Skolan som vanligt, men på sista lektionen som var tyska for jag och carro ut på mission ;) Sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.

Fredag: Först skola, orkade inte gå på e-val så slutade 13.30. Gick hem då for vi å kolla skor till mig. Hitta inga.. Sen for jag med pappa å köpte en ny skoterhjälm och det slutade även med att jag kom hem med nya skoterkläder också. Kan slänga in bild på det nån dag kanske. Det är iaf inte dom kläderna som jag la upp tidigare. Mina är mer ljusrosa.
Efter det for jag och red runt stigen med en busig Foxy. Sen var ja så trött så jag sov typ hela kvällen. HAHA kul liv ;)

Lördag: For först på marknaden med pappa och maria skulle välja ett nytt koppel åt Nellie, men hitta inge fint. Sen mötte jag upp sanna på SJ. Vi gick på marknaden men julia emma och fanny. Sen for vi hem till sanna lega där på golvet och snackade till kanske 6 sen gick hon till olles å käka och jag till amanda årom och åt. Sen for jag ut och var med emma sanna och julia. Träffa nå killar från porjus i nån epa, vet fan inte vad dom hette. Kom hem vid 12 tiden kanske. Jo juste jag köpte en vit/röd randig tröja från mondo också.

Söndag: Körde skoter till nirra, grilla lite men mest oboy haha :D kom hem vid 16, direkt till stallet, red runt stigen med Foxy. Kom hem gick till carrfis. Vi gick till stallet kvälla hästarna. Fick med oss denice på vägen. Gick till coop å frasses. Var där till halv 10? då mamma hämta oss, haha flera timmar vafan. Kul hade vi iaf ;)

Och nu orkar ja inte skriva nå mer håller på att somna


ojojoj  vad jag längtar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback