i wanna be a billionaire so fuckin bad

sitter här nere i köket och kollar kläder, ridkläder, ridhjälm, skor, och så vidare. synd att man inte sket pengar, för jag vill ju ha allt! okej nu låter det som att jag inte har nå pengar alls och inte får något av mina föräldrar. haha de är ju inte så. och sen så har jag nog en sån hära sjukdom att jag måste shoppa direkt när jag får pengar, för när jag har mycket pengar mår jag inte bra. det är därför mina pengar alltid tar slut. HAHA, ne men det känns inte bra att ha massa pengar som bara ligger där och vill användas upp. pengarna rinner som sand mellan mina fingrar rent ut sagt. och fråga inte vad jag köper, för det vet jag inte ens själv.
HAHAH nu kom min lillasyster ner och sa att hon hade tvättat håret med hundschampo, normalt ;)
ska ta och avrunda nu och gå upp och plocka ihop på mitt rum och packa tills imorgon för då åker vi till piteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback