kan intä sova

kom hem från sanna för ett tag sen. har kolla närkontakt tror ja den hette, den va då inte bra inte nånstans. jonta och robin kom och kolla ett tag sen drog dom.

jo kanske jag skulle ta och söka min förbannade vågtång som jag typ tappat bort? nån som vet om jag glömt den nångång när vi fixat oss hos nån? nej men hur som helst kom ju min hårförlängning i onsdag och färgen passade helt pärfäkt!! 

jao vad ska jag mer berätta att min rygg har börjat tjorva igen och jag vet exakt varför, jag har inte ridit på 3 veckor och inte tränat på nån månad och jag får fan skylla mig själv. JAG MÅSTE BÖRJA TRÄNA IGEN!!!!! tror fan jag måste ut och gå eller nått för jag avlider snart, kan inte sitta inte ligga och att bara stå är lite sådära småtråkigt. SKJUT MIG

ska upp om 7 timmar men jag kan inte sova, har sovit flera timmar på soffan när jag kom hem, det har börjat bli en vana för mig hehe. nu tar jag och avrundar här ingen orkar väl ändå läsa massa skit haha ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback