I love the way you lie.

de är förjävla fint väder nu och jag sitter inne?! skulle och bada med sanna o julia och säkert nå andra tror ja? men måste slänga alla mina kläder i tvätten och städa till på mitt rum, åka me mamma och handla så jag har lunch tills imorgon, hämta ut ett paket och börja plocka ihop alla grejer till jag ska till piteå. så får dra och bada imorgon eller nån annan dag.

och jo hittade ett trasigt glas på golvet i mitt rum idag, måste vält ner det i sömnen, tur att det inte var något i det för då skulle mitt fina trägolv säkert möglat :/ HAHA

jag har märkat att det börjat bli lite dåligt med bilder på sista tiden. ska slänga in bilderna från turkland någon dag så fort sanna har skickat dem.. (hur länge sen är det inte jag var i turkiet?!) blev länge inlägg än jag trott. nu ska jag kila har massa att göra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback