hundutställning, agilitytävling osv..

har inte bloggat på nån dag men har helt enkelt inte hunnit.
på onsdag var ja med sannab hela dagen. först på dan gjorde vi väl inte så mycket var ute och promenerade osvosv, sen på eftermiddagen/kvällen åkte vi in till luleå eller gammelstad mena jag och fikade och kikade lite bilar och myste på.
http://www.kuriren.nu/bildspel/?tab=1&ss=5462168&autoplay=true

torsdag solade jag hela dage sen gick jag på promenad med hundarna och efter de duscha jag. var me köhler och sannah och emma på kvällen först käkade vi glass och checka läget på havsbadet. sen gick emma hem och jag och sanna och köhler gick till stranden och bada, med kläder på smarta som vi är ;) sen skulle vi kolla film hos köhler,började kolla et hahah men efter ett tag drog vi ut istället. satt typ på hotellet hela tiden, kom hem vid 2.

fredag var jag först i öjebyn och fixade lite grejer med pappa och dom. sen for vi till stan så kom emma så mötte vi upp sannah och köhler. jag köpte en borste till förlängningen, ett halsband och schampo inpackning osv osv. sen på kvällen fixade vi oss hos köhler och sedan drog vi till havsbadet. var väl egentilgen inte så roligt. gjorde typ inget. gick hem vid 1 eftersom jag skulle upp tidigt.

idag (lördag) har jag vart på hundutställning och agilitytävling här i pite, har typ vart där hela dagen. när jag kom hem gick jag ut på promenad med hunden och nu sitter jag här och ska gå och duscha, sen blire väl att vara med brudarna.

nu orkar jag inte skriva nå mer orkar heller inte börja lägga in bilder, det får bli nån annan dag. PUSS!


Kommentarer
evelina säger:

så du var och kollade agilitytävlingarna i piteå? jag var ju där och tävla, såg du mig nått? :)

2010-08-29 | 23:07:59
Bloggadress: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback