hos härstedt

sitter nu hos sanna och gör inte allt för mycke. idag har jag då jobbat på hundutställningen från typ halv 8 till efter 5 nån gång. nu har jag jävigt ont i fötterna efter alla gånger jag sprungit in till köket. morgon åker jag direkt till pite när utställningarna är klara ;) hoppas sanna kommer dit till veckan för annars kommer jag inte hinna träffa henne på typ mer än 4 veckor :(
jo förresten när vi börjar skolan igen ska vi ju på vandring 3 dagar typ. då sa sanna att hon måste ladda 3 mobiler och ta med sig. ha ha för det finns ju inten el ute i skogen. själv ska jag leta efter en batteridrvien plattång. ;) ahaha det måste ju finnas.
men nu ska jag gå, puss !

Kommentarer
en flikkkaa säger:

De finns ju en batteridriven på dollar förfan;)

2010-07-10 | 21:56:13
sanna härstedt säger:

ja, men jag måste ju ha en telefon ! och jag behöver oxå en plattång !

sen finns det ju ingen dusch eller toa :O hur ska vi klara oss ?

2010-07-11 | 20:26:52
Bloggadress: http://http://sannaharstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback