fijaf vhba

tjatja bloggen, idag har jag jobbat slutade 3. då for jag på stan och skulle sola men då vare strömavbrott så jag drog hem istället och somande framför tvn. vaknade av att carro ringde och skulle ha min tvål. efter de gick jag och duscha och sen åt jag kyckling till middag. (intresseklubben antecknar!) efter det for jag då och sola och när jag ligger där i solariumet ringer en sanna härstedt och stör mig :O:O:O ne skoja bara men honh fråga om ja skulle me och hoppa från q8, så jag gick hem å hämta en handduk sen drog jag och hämta upp sanna hos henne sen drog vi vidare mot fanny och hämta henne sen cykla vi järnet till q8 där jonta, robin och tobban var. var väl lite kallt i vattnet men de gick. vi hoppa nåra gånger sen klädde vi på oss och for å cylka omkring lite sådära och nu är jag hemma. fyfan vad de suger att jobba an kan ju inte leva livet som man vill haha! men nu är det sista veckan och det känns förjävla skönt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback